mandag den 28. september 2009

Jeg overgiver mig...

- så måtte jeg finde 'vinterhalløjet' frem...


En uldundertrøje er rent 'mormor', men er nødvendig for mig. Mine gamle knirkende led og knogler elsker mig, når jeg endelig overgiver mig og i efteråret kravler i det uldne outfit.


Sexet ????


Naaarhh haaajj... nix... überhaupt nicht... men på den anden side, så flasher jeg heller ikke mit undertøj andre end for kæresten og han hænger sgu ved selv om jeg er 'vingeskudt' af og til ....


Det eneste minus er, at jeg tidligere og tidligere må igang med ulden. For 10 år siden var det på de allermest kolde dage om vinteren. Så vidt jeg kan se, er det ikke superkoldt ude og slet ikke vinter endnu....Tror jeg må investere i lidt flere i år...


Tja... sådan er det :o)


Ha' en fantastisk dag derude... og pas på jerselv :o)

Ingen kommentarer: