mandag den 28. september 2009

Forrykt

Ja.. jeg synes det er fuldstændig forrykt, at en som Peter Lundin, og her skal ikke nævnes et ord om psykopat, får lov til at udgive en bog om de grusomheder han har 'bedrevet' i sit liv....

Forfatteren til bogen, mener hun kan klarlægge årsagen til at han udviklede sig til en morder...

Jeg synes, at vi istedet for at give de mennesker, der i den grad ødelægger andre tilfredsstillelsen ved at blive berømt, skulle låse dem inde og lade dem være 'glemt' af verdenen...

Nu kommer Lundins bog snart, om ikke så længe se vi sikkert også en bog fra Josef Fritzel, og hvad med ham den nye i USA, der holdt en pige fanget i 18 år...

Helt ærlig, så synes jeg det er usmageligt, at man rent faktisk kan læse om de folks bedrifter. Jeg vil ikke købe hans bog, det er sikkert, og jeg håber der er flere der følger mit eksempel...



3 kommentarer:

Birthe sagde ...

Er fuldstændig enig med dig ...

Jane sagde ...

Helt enig..

Catherine sagde ...

Jeg skal så ud at købe hans bog, fordi jeg skal bruge den som analyse evaluering i Psykologiopgave.