tirsdag den 29. september 2009

I'm the boss

- ja intet mindre.... jeg har fået tilbud stillingen som teamleder i økonomiafdelingen på min arbejdsplads...
Jeg har vist stadig ikke fattet helt, hvordan det hænger sammen. Men ikke desto mindre sandt :o)

Selv om jeg var hos lægen for lidt siden, og fik at vide, at jeg sandsynligivis har en diskoprolaps i lænden, så tør virksomheden satse på at jeg lige var kvinden til jobbet...

Jeg er målløs. Og tæt på at tude. Både over det ene og det andet.

Lægen sendte henvisning til en ekspert der arbejder på Give Sygehus. Og jeg skulle inden 14 dage, få den eksakte dato. Jeg håber bare ikke, det kommer til at gå for længe, for for pokker, hvor har jeg ondt. Jeg vil hellere føde 3 børn på en gang, end at have sårn en siddende lige der i ryggen :o(.

Ryggen sover fra midt på ryggen i højre side og ned til ballen. Og det højre ben føles som om det er ved at falde af.

Der er ikke andet for end at bide tænderne sammen, smile og få det bedste ud af det. :o)

Ha' en fantastisk dag derude...

1 kommentar:

Catherine sagde ...

Tillykke med den nye titel :D Det er rigtig flot!!