fredag den 4. januar 2008

Vi klipper pladerne...

Øhhh what....
Min kæreste ringede til mig på job den anden dag.... politiet havde lige ringet ham op... de holdt på vor matrikel og ville 'afhjælpe' bilen dens nummerplader...
Øhhh what...
Jamen jamen ... det kan man sgu da ikke....bare sådan komme og klippe i MIT metal...
Jeg ringer skyndsomst til 'panserbassen' og udbeder mig en forklaring. Ja, de kunne i deres system se, at vi ikke havde betalt vægtafgift.
Øhhh nå...
Sikkert med et udseende lige så måbende som et får, ringer jeg banken. Nøhhh... den var ikke betalt, for der var aldrig kommet en opkrævning.
Øhhh... avs....
Ringer tilbage til 'panserbassen'. Forklarer ham at der aldrig er arriveret et girokort her på matriklen. (Kan ligefrem høre at han tænker : "ja ja 'lille frue'... så siger vi det.... det siger alle de andre også"). Han lover så at smide et girokort i postkassen, så den kunne betales over netbank fluks.
Øhhh... klods..
Så nu sidder 'metallet' vist stadig fast på min bil. Jeg HADER når jeg fornemmer jeg ikke rigtig har haft fod på det. Jeg skulle naturligvis have tjekket om jeg havde fået betalt vægtafgift. MEN.... jeg har ikke modtaget opkrævning i juni, eller for den sags skyld rykkere på samme...
Øhhhh... på den igen...
Nå...men hvad der så nu er ret 'komisk' er at de stadig ikke har sendt mig et girokort til betaling for det næste halve år... begyndende her d. 1.1.08....
Mon jeg også skal ringe til 'panserbassen' om minde ham om, at denne gang vil jeg gerne have rykkere på vægtafgiften, inden han finder tangen frem igen ;o)

Ingen kommentarer: