lørdag den 19. januar 2008

Misundelig

Nææh ikke det mindste... men jeg savner....

Jeg kan se på bloggen rundt omkring ... bla hos
hende her strikkes der smukt og hos hende her strikkes der smukke farver... Og hos hende her der egentlig skulle have en UFO gjort færdig er der lige nu spændende strik på pindene...

Ikke misundelig... men hvor har jeg savnet at sidde med strikkepindene... der har været for meget den seneste tid, til at der kunne strikkes igennem...

Når week-enden er ovre, og der er gået et par dage ind i næste uge, kommer jeg stærkt tilbage...

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Håber du snart finder tid til strik. Det gi´r ekstra energi at få lov til at lade op med strikkepinde og garn.

Jane sagde ...

Det gør det nemlig... jeg har også behovet for at 'anti-stresse' med et par pinde og lidt lækkert uld engang imellem :o)

Liselotte sagde ...

Jeg håber snart du kan, men jeg er heller ikke for godt kørende på den front. Vi må finde tålmodigheden frem :-)