fredag den 11. januar 2008

På gensyn

Tja... ikke fordi jeg skal langt hen... men alligevel...

Jeg har forrygende travlt indtil søndag i næste uge...

  • I dag : arbejdet fra 7 -17 ( har normalt fri kl. 13)
  • I dag : læse min. 50 sider i Erhvervsret
  • I morgen : arbejde fra 7 - 15
  • I morgen : til 50 års fødselsdag fra 17.30
  • Søndag : læse min. 100 sider Erhvervsret
  • Mandag : arbejde fra 7 - 17
  • Mandag : undervisning i Erhvervsret 18 - 22
  • Tirsdag : arbejde 7 - 16 + det løse
  • Tirsdag : læse min. 50 sider Erhvervsret
  • Onsdag : arbejde 7- 16 + det løse
  • Onsdag : læse min. 50 sider Erhvervsret
  • Torsdag : arbejde 7 -16 + det løse
  • Torsdag : læse min. 50 sider Erhvervsret
  • Fredag : arbejde 7 - 11
  • Fredag : eksamen 12 - 16
  • Fredag : hente børn kl. 17
  • Lørdag : Christina på besøg fra 9 - 12
  • Lørdag : arbejde 13 - 17 (børn må forefindes på arbejdspladsen)
  • Søndag : til Kaspers og Mors fødselsdag i Randers
  • Mandag : arbejde 7 - 16 + det løse
  • Tirsdag : arbejde 7 - 16 + det løse
  • Onsdag : arbejde 7 - 16 + det løse

helt ærlig... jeg tror batterierne bliver mere end flade den kommende tid... så jeg får nok ikke skrevet meget herinde de næste par dage...

jeg håber bare ikke det giver bagslag... så det ender med en stress-reaktion... det er faktisk det jeg er mest bange for...

nå optimismen i behold, håret tilbage og sæt igang...:o)

2 kommentarer:

Ella sagde ...

Pøj pøj med både det ene og det andet :-)

Jane sagde ...

jow tak :o)