tirsdag den 15. januar 2008

Kontrolfreak uden kontrol :o)

Allerbedst som jeg troede, at jeg havde kontrol over situationen, så er jeg blevet 'over-ruled'.
Der er andre der der mener jeg skal andet og dermed prioriterer min tid for mig. Absolut ikke en situation jeg bryder mig om. En kontrolfreak der ikke har kontrol. Men lige i dette tilfælde er der ikke mange valg, det er bare at bide tænderne sammen og hænge i, og på søndag er det hele vel overstået.
Der kom pludselig ændringer i week-end planen, da vi allerede får mulighed for at få Christina hjem på lørdag. Det skal derfor også i denne uge flyttes nullermænd, oveni alle de andre ting jeg skal. På arbejdet har chefen trumfet igennem, at en bestemt konto skal stemme inden lukningen af gammel år, det er for så vidt også fint, men den har ikke stemt de sidste 2 år, og det koster en masse overarbejde at få den til at stemme.
Alt i alt lidt omrokering af arbejdsopgaver, på bekostning af læsningstiden. Lad os krydse fingre for at det går på fredag, uden læsning. ;o)

Ingen kommentarer: