torsdag den 24. januar 2008

Analyseret :o)

Efter dagens tur på OUH føler jeg mig helt analyseret. Behandlingen var alt andet end behagelig, men det var heldigvis overstået på små 10 minutter...
Så skulle jeg gå en tur og komme igen en time efter, hvor jeg så skulle scannes. Det er jo uden ubehag så alt i orden. Så nu er det bare at vente på resultatet.
Og så forløb resten af dagen godt. Det er skisme hyggeligt at have en hel dag sammen med kæresten.
Jeg nåede endda omkring et loppemarked, hvor jeg fandt disse skønheder. Mon ikke knapperne kunne bruges til et par gode varme trøjer til Christina, eller ... Og så fandt jeg et 'henkogningsglas' ... med låg. Jeg har taget billeder af det, men det vil bare ikke ind i bloggen. Glasset... skal stå på hylden i køkkenet med 'digestive' i .... eller måske finder jeg på at bage nogle små godbidder...
















Ingen kommentarer: