onsdag den 9. januar 2008

Jeg ønsker mig ...

Ja nu står snart endnu en af alle mine mange fødselsdage for døren... 36 denne gang... det er næsten ikke til at tro. Jeg er ikke typen, der fylder 29. for 7. gang eller hvor meget det nu kan blive til ;o)

36 år ... hvor er resten blevet af ?
De er brugt på ting jeg aldrig vil være foruden.
Børn... det siger sig selv, ens børn er jo altid det allervigtigste.
Arbejde... jooh,- arbejde for mig er også vigtig. Jeg holder af mit arbejde, det er udfordrende og nogle gode kollegaer har jeg også.
Lektier... ja, evighedsstudent ved ikke jeg ikke rigtig om man kan kalde mig, men jeg har læst i mange år. Behovet for altid at vide mere, er jo et gennemgående træk hos mig. Nysgerrig, nej.. ihvertfald ikke på hvad naboerne foretager sig... men fagligt nysgerrig... ja, meget.
Kæreste... ja han er også meget vigtig, der er spenderet mange gode timer sammen med ham. Han er utrolig. Kigger på mine rynker hver dag, og han kommenterer end ikke at jeg snart bliver 36. ;o)


Hvad kan man ønske mere ?. Måske et pandora-armbånd. Jeg ejer ikke et, selv om det næsten er hver-mands (eller kvindes)- eje. Jeg har altid frasagt mig den, for jeg ville ikke være som alle andre. Men efterhånden kan man få mange søde vedhæng til armbåndet. Så nu vil jeg gerne. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Så nu ønsker jeg mig ....


Ingen kommentarer: