tirsdag den 22. januar 2008

Eksamens-gave

Jeg arbejder sammen med et fantastiske menneske.

Hun er ikke stor af krop, men af sind og hjerte er hun enorm.

Hun er altid klar til at lægge øre til hvis 'det hele' bliver lidt for meget.

Der er ikke mange forandringer der sker, inden hun kan se det på mig, uden at jeg selv behøver at åbne munden.

Jeg har kun en gang før oplevet et sådan et fantastisk menneske.

Det menneske ved selv hvem jeg skriver om, for hun kender jeg om nogen gør. Ikk' os B2 :o)

Min kollega vidste at jeg skulle til eksamen i fredags.

Og da hun mødte på arbejde fredag morgen, med et kæmpe smil som hun altid gør, stod hun der med den smukkeste buket.


Snehvide syrener og snehvide hyacinter bundet i den allersmukkeste buket, endda fra B2's kusine ...
Min kollega vidste naturligvis at jeg eeeelllskkker syrener ... hun har jo besøgt siden her flere gange...
Hver gang jeg kommer hjem, sender hyacinterne deres velduft helt ud i baggangen, som den allerdejligste 'på gensyn' og 'velkommen hjem' når jeg stryger til og fra arbejde.
Jeg er så heldig, at jeg får sådan nogle piger (læs Quinder) i mit liv.... hvad har jeg da gjort siden jeg ska' ha' det så godt....
Og hvor er jeg taknemlig. Tak Tove og Karin. :o)









1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej min ven.

Som jeg sagde til dig i dag efter, at læst dit indlæg om eksamens buketten - der manglede jeg virkelig ord. Det er sjælden det sker, men der formåede du, at gøre mig mundlam. Tusind tak for de meegggeeeettttt søde ord - du betyder også rigtig rigtig meget for mig.

Jeg nyder virkelig de hygge stunder vi har sammen og ja, vi kan læse hinanden uden særligt mange ord. Dejligt med sådan et venskab - den ærlighed og fortrolighed er guld (og blomster) værd. Gid den må bevares i rigtig mange år.


Mange knuser fra Karin