torsdag den 24. januar 2008

Arrrgghhhhh :o(

Kæresten spurgte mig i aften.... et spørgsmål som jeg har frygtet læææænge..... jeg vidste det ville komme.... men alligevel....


'Hvad ønsker du dig i fødselsdagsgave?' .....


Smak... så gik klappen ned, og der stod jeg og lignede et får. Mæææhh... næææhhh... hhmmm.... det ved jeg sgu da ikke.... fødselsdagsgave.... nåårhhh jow, jeg har jo fødselsdag på søndag...gave gave... tænke tænke.... jeg er helt blank...


De nemme forslag kan man jo altid ty til :

penge ? - lidt kedeligt,men unægtelig nemt. Gavekort ? - næsten lige så kedeligt, men alligevel mere praktisk end penge.

De gode forslag ved jeg får det til at flakke i øjnene af det meste af familien, de aner ikke hvad jeg snakker om.

Angulus sko/støvler - hvad er angulus ? hvor kan de købes ? Hvad skal det nu gøre godt for, der er jo også sko i Kvickly. Garn - uha nej, det kan vi ikke finde ud af at købe, for hvilken tykkelse og farve ? Kusmi te - hvor i 'alleverden' får man da fat i sådan noget, og sku' medova ikk' være lige så godt ? Tempur hovedpude - kæresten holdt blikket fast, for han vidste godt hvad jeg snakkede om her... jubiii... :o)

1 kommentar:

IF Stjernen sagde ...

Jeg laver ønskelister med links ;-)

Men må da indrømme at det sommetider virker som om familien foretrækker at det hele kan købes i Bilka :-/

Tillykke med fødselsdagen på søndag!