torsdag den 3. april 2008

Slumretæppe og varme tæer... :o)

Nu er der mulighed for varme fusser igen...
Måske er det ikke lige årstiden til hjemmestrikkede sokker, men det kommer igen... jeg taler af erfaring ;o)
Nogle beholder vi selv til julegaver, andre kommer ud på en 'bette rejse'... hvor jeg ved de bliver taget godt imod...
Bemærk de helt lysegrønne, det er til Christian... i str. 46... spørg lige om de er laaaaaaaaaange, der er skisme langt fra tå til hæl.. og man strikker og strikker og strikker :o)





Hva' med resterne ?... jamen de bliver jo lige hæklet med her....
Et multifarvet tæppe, som om noget er unikt....
Hvor stort det bliver afhænger jo af hvor mange sokker jeg gider strikke ;o)
Skørt tæppe til skør tøz... :o)


3 kommentarer:

Janne sagde ...

Har set i Hjemmet nr 50 2007 -
Jakken til " den lille sorte"
Hmm jeg kan ikk strikke.....øv øv....men den er sgu pæn.....og så kan jeg sikkert holde varmen .....ikke bare på mine små fusser......str 41......
Uha altså ikk noget som hjemstrikkede strømper.........:-)
Min nydelse og luksus........!
Janne

Jane sagde ...

Flotte flotte sokker, men uha en stor størrelse.
Jeg synes ikke dit tæppe er skørt, jeg er jo selv i gang med samme projekt. Gosh der er lang vej til enden.

Jane sagde ...

Janne... det kræver en opskrift... så vil jeg gerne forsøge... :o)

Jane .... ja, jeg tror jeg måler 10 gange når jeg strikker så store sokker, for nu må de da være store nok, nej nu må de da være store nok... :o)
Glæder mig til at se dit tæppe ...