søndag den 20. april 2008

Færdigt arbejde

Jeg har længe haft et sjal liggende, der skulle bare stoppes ender ind...

Den forgreb jeg mig lige på i går, fik stoppet ender, vasket og tørret, og nu ligger den klar i en pose til aflevering i morgen.... til Karin, min kollega...


Det ser måske lidt 'spøjst' ud med de lange 'haler', men designet er efter bestilling af fremtidig bruger...


Den er strikket i 'pelsgarn' fra Netto, noget de havde på tilbud for læææænge siden...

Der er startet som almindelig sjal og strikket et stykke op, hvorefter der er taget ud til 'bindebånd'


Go' fornøjelse Karin :o)

1 kommentar:

Janne sagde ...

Hold op den ser dejlig ud :-)

Næsten lige så dejlig som mine

(HOST HOST)

"Fælles sokkerne" her i huset.

Tusind tak for dem ....de luner og varmer på flere måder .....selvom der ikk er viking snoninger i dem :-)

Tusind tak Jane

Janne