mandag den 21. april 2008

Moden eller noget ... ??

Tja... hvad sker der ??

Jeg har før ment, at en have, var noget man skulle have, fordi :
ungerne skulle have noget at boltre sig i....
det hørte ligesom med til huset...
man skulle kunne dase og tage sol...

Men hvad sker der.... nu kan jeg pludselig gå i haven flere timer i træk, dage i træk.... uden at synes det er træls og kedelig....

Jeg flytter planter, graver og regerer... nedlægger bed og gør klar til græs.... gør klar til tørrestativ... :o)

Fornemmelsen af jord under neglene er dejligt....

Jeg har før i tiden knoklet med ukrudt i løbet af en dag og brugt en uge på at komme til migselv igen... nu tager jeg en lille bid af gangen.... måske det gør forskellen....

Hver lille skridt er en lille sejr... i dag kunne jeg grave og flytte en rose, en 'forårsting' og en bonderose... og så fik jeg med greben gravet en m2 jord fri for rødder....

Nååårhh ikke mere ville nogen sikkert tænke. Men tænk sig, i min verden er det faktisk en hel del... :o)

Jeg klør sikkert på i morgen... hvis jeg kan holde mere ud når jeg har været til træning....

Ingen kommentarer: