mandag den 21. april 2008

Glad-hed :o)


Gladheden har overtaget i dag... jeg er glad...
Det er som om jeg glæder mig til et eller andet... kan bare ikke lige komme i tanke om hvad det er jeg skal glæde mig til....
Måske er det solen skyld, den smilede til mig allerede fra morgenen af ... smilede rund, gul og mild ned til mig på vej på job....
Måske er det til at jeg skal i haven når jeg kommer hjem.... hjem og grave lidt mere... Ikke som sådan glæder jeg mig til at grave, mere til det at der endelig sker noget i haven.... jeg holder ved...
I mellemtiden vil jeg blot glæde mig over jeg glæder mig...




5 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er det da skønt med sådan en glad dag:-)))
Fortsat glad dag til dig.

Jane sagde ...

Tak i lige måde :o)

Janne sagde ...

Hvor er det bare rart med een af de der rigtige glade dage........
Hvor man mærker en lethed og glæde.....
Sjovt hvad lys og sol kan gøre ved os mennesker............

Hav en rigtig god dag

Made By Dorthe sagde ...

NYD DET, det er fortjent :-)

Knus fra
Dorthe

Jane sagde ...

Ja 'glad-hedden' blev ved og jeg er stadig i godt humør...
Jeg har været i haven i går og i dag... måske det er 'nøglen'...
Også en god dag til dig Janne, selv om der ikke er så meget tilbage...
Og tak Dorthe... :o)