lørdag den 5. april 2008

Hva' for jeg for pengene ?

Nu har jeg hele mit voksne liv betalt licens... lige fra den dag jeg flyttede hjemmefra har jeg troligt hver år betalt den del jeg skal....


Nu er det så sådan at TV2 er begyndt at spare på de licenskroner de får.... eller også er det fordi de ikke for solgt reklamer nok til at dække for udgifterne.... De har naturligvis også 'brændt' næsen da de satte projekterne TV2 News og TV2 Radio i søen... men alligevel....



De er holdt op med at vise tekstet tv... ihvertfald når de sender udenlandske film og i den dur.... og ikke nok med at det er på TV2, nu har det sgu også bredt sig til TV2 Film....



Jamen for pokker...



Jeg er ganske ferm til engelsk, men jeg er og bliver dansker, jeg skriver blog på dansk og ser tv på dansk... sådan er det .... og så bliver jeg altså noget mavesur, når man vælger at spare undertekserne væk....



Så 'kære' TV2... få da lige styr på de der tekster igen.... der er jo andre end mig der ser tv... og nogle af dem har altså ikke muligheden for at kompencere, for de kan simpelthen ikke et ord engelsk.... sikke meget de går glip af ....



Er det bare på mit tv det er sådan eller ?

Ingen kommentarer: