søndag den 18. oktober 2009

Varan eller drage ?

Jeg tror snart jeg udvikler mig til det ene eller det andet...

For en 'ex-kælling' gør livet ganske utålelig for en jeg elsker højt. Og det er ikke fair. Uha det er svært at have med ex'er at gøre. Det er et ømtåleligt emne, hvor der hurtig kan trædes på nogle ligtorne. Men der må sgu være grænser for hvad man finder sig i ....


Tror jeg vælger drage, de er mest spændende og uhyggelige.
Jeg tror jeg snart udvikler mig til en stor og ildsprudlende en af slagsen.

Men ellers har vi det godt allesammen. Vi er lettere underdrejet idag. Vi var til fødseldag i går, med lidt for dårlige stole og lidt for meget dans. Ualmindelig godt mad og udsøgt selskab. Så vi skal jo ikke klage.... Jeg elsker at danse, og det bøder min ryg så for idag, men bare rolig, den tager hævn på mig :o)

Ha' en herlig søndag derude :o)

Ingen kommentarer: