tirsdag den 13. oktober 2009

Stemmer det ???

Tjow... det er ikke moj galt...

Ihvertfald arbejdes der på sagen. Jeg har, jeg havde nær sagt 'som sædvanlig', fået ansvaret for hovedkonti i min virksomhed....

Og nu kan det lyde tosset, men jeg elsker det faktisk. Jo længere og mere kompliceret afstemninger er, jo mere elsker jeg dem... Tja, der er naturligvis en grænse, hvor forståelsen ikke hænger ved mere.... men grænsen bliver heldigvis flyttet længere og længere ud....

Lige nu sidder jeg og stemmer vore dankortindbetalinger af... det er noget 'pilværk', men det hygger jeg mig med...

Det er noget så kompliceret 'værktøj' som blyant, viskelæder og en overstregningstusch, der bruges lige nu, når der så er overblik, så tages pc'eren i brug. Men det gode 'gamle' er nu ikke at foragte.

Jeg tror jeg er en af de få procent, der glæder sig til at komme på job om morgenen :o)

Jeg glæder mig ihvertfald igen i morgen...

Ha' en fornøjelig aften...

1 kommentar:

Catherine sagde ...

Ja, det stemmer.. og du er ikke alene. Mit er nu mere på hobbybasis eller da jeg havde egen virksomhed.. jeg nød det :) Vi er lidt sære, på den gode måde.. hehe !!