tirsdag den 27. maj 2008

Mon Margrethe kigger med ??

Ihvertfald er der mange der gør det ud over den ganske verden.....




Hvis man på forsiden her på bloggen, i højre side, finder og klikker på det lille verdenskort, åbner der sig en verden - bogstavligt talt - af besøg her på bloggen...


Min lille blog er besøgt af folk fra Rusland, USA, Danmark og mange mange flere... det er da imponerende... jeg kan godt føle det spøjst at folk rundt omkring kigger med...


På trods af daglige besøg fra den store verden, har jeg bevidst valgt at skrive på min blog på dansk. Ikke at jeg ikke kan engelsk... det går såmen rigtig godt ... men jeg er stolt af at være dansker, så jeg ytrer mig på dansk. Mon de kan læse det i den store vide verden ??


Ja gad vide hvem der sidder rundt i de små hjem og kigger med på mit lille hjørne af internettet. Hvem kan da finde mit lille 'verdenshjørne' spændende. Nu ikke for at lyde 'pralende'... storskrydende om man vil ;o).... så er jeg ret sikker på, at jeg ofte har kongeligt besøg...


I midten af billedet nær ved kanalen.... er det ikke lige omkring Amalienborg... det vælger jeg at tro... :o)

I så fald : Margrethe... vil du sende de bedste hilsner til søens folk, sælfangerne på Grønland og rejepillerne i Glynøre. Og ved du hva' Margrethe... du må såmen citere mig i nytårstalen ;o)

Billederne bliver større hvis du klikker på dem ;o) Og en tak til Karen... for uden hendes opfindsomhed, var dette blevet endnu et indlæg uden billeder ....:o)

1 kommentar:

Lise Erikstrup sagde ...

Jo, det går nu helt fint med at læse din blog, selv om jeg bo i Rusland.
Sjovt at følge med.
Sjovt med verdenskortet.
Det må jeg hellere se på, om jeg også kan finde ud af at få.