mandag den 26. maj 2008

Ja en ulykke kommer sjældent alene...

Ja nu skulle f*nden da også stå i det...

For hulen da... efter at have haft en sød elektriker rendende i formiddagstimerne (han var så sød, for han var så lille bitte både i højde og drøjde ... og de bitte små sko... nååårrhh ;o) for at han kunne lave 'mit værelse' beboeligt også for computer.... altså montere stik til pc....

Opdager jeg at mit køle-fryse-skab er stået af ræset... f*ndens også...

Den søde elektriker drøner naturligvis ud i sin bil og undersøger om han har en ny termostat til køle-himstre-gimsen.... og nej... han havde ikke nogen til lige netop den her model....

Øv osse. De finansielle midler var absolut ikke lige til sådanne udfordringer... og så på en ganske almindelig mandag... :o(


Nå, men den søde elektriker siger, han selv makker lidt i at sælge sådan nogle 'køle-fætre'... så han vil da lige undersøge om han ikke har en på 'lager'....


Nu krydser jeg fingre for at han har ... tro mig... jeg krydser fingre....


Hvis jeg nu skulle drømme... så sådan en som billedet....men det er måske også lidt overvældende når man nu bor selv...


Ingen kommentarer: