tirsdag den 20. maj 2008

Jeg burde altså...

.... støvsuget hende her... altså bare fordi....
Jeg har fået en aftale i stand. Jeg skal til at følges med 2 fra arbejde.
De kommer også sydfra til arbejde, og vi blev enige om at benzinpriserne var helt ublu i øjeblikket. Vi skal mødes ca. 10 km væk, så måske på en god dag kan jeg cykle derud. Jeg ved ikke rigtig om aftalen er god lige nu... måske det i den sidste ende er lige så fri/flexibel og lige så smart, når jeg nu forhåbentlig af og til skal jobbe på Kilden...
Vi starter i morgen tidlig med at køre sammen, jeg håber på at det bliver torsdag jeg skal køre, for så har jeg i morgen til at gøre noget...
Hun har været i vaskehal i dag, det har hun trængt til i laaaang tid, men nu blev det... Men se om hun ikke allerede har grisset sig til på vej hjem....
Da jeg var ude at tage billed af bil... listede jeg lige i haven og snuppede et par stykker af rødtjørnen. Den er bare på sit allerbedste lige nu...
Store grene med hver sin lille blomsterbuket på, bedre kan det jo ikke blive... :o)
Bittesmå, næsten rhododendron-agtige, blomster. De er så små og så perfekte.
Vi har på arbejde en 'præsentations-skærm' i receptionen der viser hvor og med hvem der skal holdes div. møder. Ind imellem er der billeder af blomster, vindmøller og alt mulig andet. Jeg tilbød i dag, jeg ville tage billeder med, så må de tage dem de kan bruge :o)... håber da de kan bruge nogen....


Ingen kommentarer: