mandag den 28. marts 2011

Højt til himlen

I lørdags hjalp jeg min Mor, min bonusfar skulle fejres, han blev halvrund. Og for at hun ikke skulle stå i køkkenet med gæster, var jeg 'hjælpende-ånd'...

Da jeg kørte op til min Mor, der bor nær Bjerringbro, fornemmede jeg denne 'højt-til-himlen-fornemmelse' som den egn kan give...


Min Mor og bonusfars ejendom er den lige midt i billedet, med rød lade....


Prøv lige at se.... der er jo kilometer til hver side... inden øjet rammer noget


Selv når jeg sidder her ved pc'eren, har jeg lyst til at trække vejret igennem.... man kan næsten fornemme lærkestroferne og den friske luft


Da festivitasen var overstået, var jeg på vej hjem igen. Og dette smukke syn mødte mig på vejen.
Hvis jeg havde været cowboy var jeg redet ind i solnedgangen, men jeg lod nu hest være hest og var afsted i Polo'en istedet ;o)

1 kommentar:

Fru Friis sagde ...

Ja, lidt Lucky Luke har man jo lov til at være... ;o)
Smukke billeder :o)