onsdag den 9. marts 2011

Broderier til færdiggørelse


Hunden ligger klistret til gulvet ude i køkkenet og holder øje med døren til baggangen, hvor gasmanden roder rundt med fyret. Det er tid til årligt eftersyn....
Da jeg ikke kan hjælpe gasmanden med viden eller klogskab, holder jeg mig klogest på afstand og broderer...

Så var der et broderi mere færdig... denne gang et større projekt...


Det er syet rundt og rundt og rundt.... og ikke altid lige spændende ;o)

Men resultatet er jeg mere end tilfreds med....

Det skal have et stof foer, med plads til hæklenåle.

Aldrig har mine hæklenåle været behandlet med større respekt....

Så symaskinen skal frem en af dagene, så den kan blive helt færdig.



Tror jeg har vist den før... den med pladsen er reserveret...

Jeg skal også have syet nyt pudebetræk, der klæder den, til køkkenbænken. Jeg 'kom jo til' at forære den anden pude væk ;o)

Det ternede stykke, skal bruges til en nålepung. Altså skal det også have et stykke stof på indersiden + en par plader uld, hvor nålene skal sidde godt og sikkert...

Det lille skilt med gæster nederst, tror jeg skal sidde på døren til gæstetoilettet her i huset... men skal vist lige tænke lidt mere over hvordan det skal grejes ...

Ingen kommentarer: