torsdag den 31. marts 2011

Frø til sommerfornøjelser...

Sommerfornøjelser til i år skal det nok blive, men heldigvis bliver det sommerfornøjelser til mange mange år... det er nemlig stauder jeg primært har købt frø til...


Alcea rosea Chaters Maroon

Jeg har en gul stokrose i forvejen, og jeg er ret sikker på at den røde vil klæde den ualmindelig godt ;o)


Buddleja davidii. Miss butterfly - sommerfuglebusk

Har jeg altid ønsket mig... jeg kunne godt købe en, men det er jo lidt sjovere at så dem, og se om man også kan det...


Ud over min bestilling, fik jeg en pose med 'lammeører' eller stachys byzantina.

Dem kunne jeg godt gå hen og blive ret vild med, og så er det jo ikke tosset med 250 frø mere ;o)


Dette er hvad jeg bestilte hos www.froetorvet.dk

Buddleja davidii. Miss butterfly - Sommerfuglebusk (B10107)

Punica granatum nana ALHAMBRA – granatæble (P10152)

Alcea rosea Chaters Maroon - Stokrose (A10122)

Dianthus chinensis Chianti – Kinesernellike (D10149)
Alcea rosea CHATER double flowered - Stokrose (A01010)

Aquilegia Caerulea Blue Star - Langsporet Akeleje (A10144)

Aquilegia Vulgaris Nora Barlow-Akeleje. (a127)

Helleborus Orientalis hybrid ” Red Lady-julerose (h10109)

Iris Pacific Coast Hybrids-Iris (I106)

Verbascum Phoeniceum ”Violetta”-Purpur Kongelys (v106)

Glæder mig til at prøve at så nogle, hvis blot en lille del ville komme, så er jeg glad :o)

Ingen kommentarer: