mandag den 30. juni 2008

Leonard og kvinderne....


Kender I det, at I ikke kan sætte fingeren på noget eksakt, men fornemmelsen for noget er der....
Sådan har jeg det med Leonard og kvinderne !
Jeg kan ikke som sådan sætte fingeren på, hvad der gør, at jeg tror han altid har haft mange kvinder i sit liv....
Næsten alle hans sange handler om kvinder og kvinders skønhed.
Han har på flere sange, haft nogle forrygende kvindlige selskaber.
Han forstår at 'tale' til kvinders intelligens, deres viden og forstand.
Han forstår at tale til kvinders følelser. Både når hun føler sig stærk og bestemt også når hun føler sig svag.
Han forstår at ophøje kvinder til noget smukt og unikt.
Han forstår at hylde kvinder som kvinder bør hyldes.
Jeg er ret sikker på at hans hyldest er skrevet til de kvinder jeg kender. Kloge, smukke og helt naturlige Quinder.
Inden jeg nu bliver beskyldt for at være rødstrømpe (der er for øvrigt i dag igen strømper på overhovedet), så skal det siges, at mænd lige så meget fortjener en hyldest. Og kvindlige sangere, skal have det 'hak', at de er bedre til at synge om kærlighed, end om de fantastiske mænd der omgiver os.
Og nu er der kun 6 dage til Pjusken og jeg skal ind og hyldes.... og vi tager sgu kaffebryggeren med ;o)

2 kommentarer:

NightSoul sagde ...

Ja ja... Nogen skal altid opleve alt det sjove.

Mens en anden en.... Hmmm :-)

Janne sagde ...

Det bliver en sjov week-end!

Og man kan måske selv få indflydelse på hvordan der "brygges kaffe" eller vaskes op i sulfo-skum.

Men helt sikkert - glæder mig til at høre den mand ...som der nu er skrevet så mange blog indlæg omkring:-)