mandag den 30. juni 2008

De tror sgu på mig

Jeg er blevet coachet i dag.... eller rettere jeg sneg mig ind til en 'mini-samtale' hos goddien her....

*piiiiiiiiist tøser.... kom lige her hen.... prøv lige at se et smil, det kaster han lige mod en når man møder ham, og det er så dejligt...han er virkelig en goddie.... tro mig ;o)*

Nå, men jeg forelægger hr. Lars mit ønske om at ville have en coachuddannelse.... Og ikke så meget som manden løfter et øjebryn... Ja siger han, smiler til mig.... og hvad vil du så bruge den til....

*host host*... jamen ja, jeg vil bruge den til at blive en bedre leder, når jeg er færdig med den uddannelse, eller efter min HDR vil jeg tage en coachuddannelse, som en form for lederuddannelse, så jeg kan møde medarbejdere på et andet niveau end det rent tekniske.... tænkte... NU MÅ HAN SGU DA BRYDE SAMMEN I GRIN....

Ja siger han og smiler igen... jeg har lige nogle kontakter jeg bruger, siger han, og så hører du fra mig efter sommerferien, måske allerede i denne uge, men hvis ikke, så er det fordi jeg vil gøre mit arbejde godt nok. Hellere give dig noget rigtigt end noget hurtigt.

Ja, mumler jeg, og kigger ham i øjenene.... der må da komme et glimt af 'hvad skal hun da med den uddannelse' eller ' helt ærlig, tror hun hun kan gennemføre sådan noget' eller 'hun er da ikke rigtig klog'.... Men hr. Lars sidder og ser ganske alvorlig ud, på trods af smilet....

Han troede sgu på mig.... troede sgu på at jeg ville kunne.... troede på at jeg ville kunne bruge en NLP-coachuddannelse til noget fornuftigt....

Spurgte lige ind til hvordan han tackler stress ... og blev henvist
hertil. Zenmeditation. Jeg har snust til 'mindfullness-meditation' før og ganske kort til Zen, men tror jeg vil tage det op igen, ikke mindst i forhold til hr. Lars anbefalede det til brug ved studierne....

Selv om det egnetlig ikke var en coaching, og selv om der er lang vej endnu, så har hr. Lars i dag sparket til en grænse, blot ved at være der, høre på mig og ikke mindst tro på mig....

Tak hr. Lars

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Pøj pøj bare gå efter det - hvis du vil være leder er det et fantastisk værktøj
KH Siffe