søndag den 8. juni 2008

Alladins hule

Så blev de efterlyste billeder endelig lagt på....
Der kom lige 'noget' i vejen .. :oD
Først et billede fra det 'allerhelligste' ... soveværelset....
En sovesofa, der kan gemme på nattens sengetøj... et par ristklapborde og et lampe... og et tv, som ikke lige nåede med...
Så kan den bruges som en 'mini-stue'...
jeg har nemlig lige fået computerstik derinde også...
En af ungernes 'blærbare' og jeg er klar til at holde øje med HELE internettet ;o)
Alle tre ting er nye møbler ... altså for mig....

Og så et af stuen fra 'langsiden'...
Computeren i baggrunden bliver flyttet....
og det store billede bag sofaen hængt op.... på det lilla stykke
Standerlampen, sofabordet og gyngestolen var noget jeg havde i forvejen.... nårh ja, det gælder så også for rodet på sofabordet...;o)
Sofaen er superblød... velour....
ikke noget med bar hud, der klæber fast og næsten skal skæres fri af en lædersofa....
Tror helt sikkert, at den kunne blive en god 'eftermiddagsven' som ville kalde og lokke mig til hver eftermiddag...når jeg kommer fra job ... ;o)

Se lige her ... skænken (tung som et ondt år, skal jeg lige hilse og sige)... og spisebord....begge dele i bøg... tykt bøg....
Jeg er simpelthen vild med det....
Godt det måtte bo her hos mig... :o)

Jeg føler mig simpelthen så heldig...
At jeg bliver beriget med sådanne skønne ting
At jeg bliver beriget med sådanne skønne venner
Jeg er ellers ret jordbundet, men jeg tror på engle....
Det må være Bedstefar der holder hånden over mig... deroppe fra.... :o)





3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikken dog dejlige farver dit hjem har. Og hvor ser der lyst og rart ud.
KH Siffe

NightSoul sagde ...

Tillykke... Det må være super lækkert og dejligt sådan lige at få et halvt "nyt" hjem.

Og ja.. Den sofa ser lige ud som en jeg også godt kunne flade lidt ud i... Og hvem ved?? hi hi..

NS

Jane sagde ...

Siffe : tusind tak... her er også rar... solen gjorde sig også lige fra sin bedste side, da jeg skulle tage billedet... :o)

Nightsoul : Mange tak. Jamen sofaen kan jeg leje til dig på 'timebasis'... blot du tager J med, så bliver lejen billig ;o)