onsdag den 11. juni 2008

Aftenroser

Jeg havde listet mig i haven med kameraet for et øjeblik siden..
Og ikke mere end havde jeg betrådt græsset, så begyndte det at regne...
Det blev derfor lige til et par hurtige 'knips' i haven...

Ved ikke rigtig hvilken sort denne rose er, men hårdfør er den... den blev flyttet i den varmeste sommer sidste år og har mirakuløst overlevet...


Klatrerosen her på gavlen, står sammen med to andre, og dem skal vi nyde ekstra meget i år.... de bliver nemlig gravet op her i år og bedet erstattet med græs... De er gamle... men skal erstattet af nogle lidt mindre viltre...
Sørgeligt men sandt, for jeg kan ikke overkomme en have så stor...
Se selv... mine skvalderkål får også lov at blomstre... synes faktisk blomsterne er ret kønne og så står der lige 5 små her ved hækken, de må godt....











1 kommentar:

Janne sagde ...

Nu er alle blomster jo kønne ....
Om det så er "krudt" eller "ukrudt" kommer vel an på hvilke "skotøjsæsker" og på hvilke reoler man placerer dem.
Men synes nu også skvallerkål er godt bunddække:-)