lørdag den 28. juni 2008

Myreflittig musiker :o)

Leonard Norman Cohen født i Montreal d. 21. september 1934.

Han har skrevet et hav af sange... 17 albums har han udgivet....

Han har udgivet et hav af bøger....

12 bøger med poesi
2 bøger med sange
8 bøger om kunst

Han er blevet analyseret, vendt og drejet i alle de år han har skrevet og det er der kommet følgende ud af ....

9 biografer
21 bøger om studier af Leonard Cohen
4 bøger om verdensturnéer
5 bøger der hylder Leonard Cohen

Tænk at være så heldig, at jeg... 'lille mig'... skal have muligheden for at høre et så fantastisk menneske...

Ikke at jeg tror jeg har intelligens til at kunne analysere mig frem til 'The Essential Leonard Cohen' (til dem der ikke ved det, er det titlen på en opsamlings cd fra 2002)... jeg tror jeg vil læne mig tilbage og lade det flyde ind i sjælen istedet....

Og nu er der kun 8 dage til

Ingen kommentarer: