søndag den 27. maj 2007

En forsinket fødselsdagsgave

Så kom jeg endelig igang med en ny gave til Tove.

Jeg havde sendt en gave til hende med "Postmand Per" men det forsvandt :o(.

Desværre er det ikke første gang det er sket, så denne gang tager jeg selv op med den, så burde den ikke kunne blive væk.

Den er lavet i kærlighedsknuder og i supertyndt mohair. Farven er petrolblå og hvid.

Håber virkelig du kan lide den på lørdag når vi mødes.

Og føøøøj hvor jeg glæder mig til en hel dag med snak.. der er ikke det vi ikke kan nå at vende og kommentere på sådan en dag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Jane! Endelig huskede jeg den sms du sendte mig i weekenden da jeg ikke var i nærheden af min pc'er. Hvor jeg glæder mig til den meget flotte gave, lige noget for mig med min gigtnakke. Og bedst af alt - du kommer selv med den. Jeg glæder mig som et barn til juleaften til at se dig og vende verdenssituationen med et fornuftigt menneske. Knus fra B1