torsdag den 30. juli 2009

Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll

- og sig appelsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin....

Jeg er blevet behørigt fotograferet i dag. Og jeg tror såmen ikke jeg smilede imens...

Ha... siger den opmærksomme læser.... hun er sgu blevet snuppet i en fartkontrol....

Nope det er så IKKE tilfældet :o)

Til gengæld blev jeg ringet op i dag, af Jyske Vestkysten, der gerne ville høre mere om mit lille projekt, med strik til vor lokale varmestue....

Efter en hyggelig snak med den rare jounalist, mente hun bestemt det var tid, at sende en fotograf ud til mig.... så det kunne foreviges hvem der var i den anden ende af røret...det var jeg så ikke så enig i... men enden på det blev, at hun lovede mig, at der udelukkende ville blive taget et diskret billede.... Og sådan blev det så....

Ergo... om et par dage, ved ærlig talt ikke helt hvornår, kommer der et billede af et stikketøj og en fortælling om, at jeg har valgt at strikke min fritid væk, til fordel for dem der trænger...

Well... lad os håbe, at der kommer flere 'hjemmestrikkere' ud af det.... som vil hjælpe med projektet.... det er jo ikke ligefrem skønstrik, men til gengæld praktisk strik....

Måske er det alligevel en win-win situation :o)

Ingen kommentarer: