tirsdag den 28. juli 2009

Ryk direkte til fængsel ...

- men ikke i denne omgang...

Jeg har nemlig lige hentet min 'straffeattest'... eller rettere et stykke papir der viser at jeg ikke har en straffeattest... :o)

Det er sjovt som det billede sætter musik igang i hovedet... hmm... kan du selv høre titelmelodien til 'Olsenbanden' ?... jeg kunne med det samme jeg så billedet ... :oD

I morgen skal jeg nemlig til jobsamtale, der påkræver en ren straffeattest. Det er jo egentlig godt, at de kræver sådan noget, for ellers kunne gud og hver mand jo søge stillingerne med finanser.

Samtalen er hos et vikarbureau, men hvis det forløber tilfredsstillende, så har jeg måske allerede vikariat fra på mandag (eller hurtigt derefter).... så kryds fingrene derude ;o)

Glæder mig til at komme igang igen med job. Det er været nogle fede måneder at gå hjemme. Haven og huset er blevet puslet igennem og jeg har fået slikket så meget sol som jeg aldrig har prøvet før. Og ikke mindst, er der kommet styr på situationen omkring Anders og hans sygdom. Det er dejligt, men alligevel dejligere at være på arbejdsmarkedet, så længe man kan....

Ingen kommentarer: