tirsdag den 7. juli 2009

Amputeret eller noget...

Sådan føler jeg mig nok lige lidt i dag....

Amputeret... tjow... måske så meget sagt. MEN... alligevel lidt....


Hvad er det så der er blevet 'amputeret' ?.... MIT GARNLAGER...


Jeg har lige sendt 4 .... sige og skrive FIRE... flyttekasser til genbrugsforretningen, hvor de strikker og sender ud i verdenen til Røde Kors (ganske god sag)...


Helt amputeret blev jeg dog ikke... tror jeg rundt regnet har en flyttekasse tilbage... god uld og syntetiske garner, der skal blandes og bruges til at strikke varme ting, til kolde hjemløse...


Så snart jeg er færdig med kærestens trøje (mangler lidt på bullen og ærmerne), en trøje til migselv (er næsten færdig, mangler ærmer) og tre par sokker mere, står det på strik til dem der ikke har så meget.... :o)


Ingen kommentarer: