mandag den 27. oktober 2008

TAGET....

Eller tagged.... snuppet, taget, fanget .... som barndommens fangelege.... du er 'taget'....

Denne gang glædede det mig at blive 'taget'....
af endda to skønne kvinder ....

Og jeg må jo tage udfordringen op og grave dybt og finde særhederne frem....

  1. Jeg drikker aldrig sodavand, og hvis jeg gør ryster jeg bruset ud af sodavandet inden indtagelsen.
  2. Jeg har et afslappet forhold til nullermænd, men stresser over rod.
  3. Kan absolut IKKE se tv uden at strikke, så keder jeg mig.
  4. Er morgentænker, tænker de bedste tanker før morgenkaffen.
  5. Låser altid døren til badeværelset når jeg er derude, OGSÅ når jeg er alene hjemme.
  6. Er bange for frøer og tudser.

Tja... nu er det sluppet ud... kan ikke gøre for det, men det er vist lige mig det her ;o)

Hmmm... hvem skal jeg så tagge ?.... jow :

Strikkemarie, Strikkejane, Jan, Dorthe, Kagekonen og ikke mindst Gitte.

Håber I har lyst til at lege med, jeg glæder mig ihvertfald til at se hvilke særheder I gemmer på ;o)

,

3 kommentarer:

NightSoul sagde ...

Ja. JEG har aldeles ikke nogen særheder da *G*

Men... Sådan er vi jo så forskellige... ;-)

Jane sagde ...

NEJ DA... det troede jeg skam heller ikke om dig :oP

Men kan du så ikke bare skrive et par 'almindeligheder' ;o)

Catherine sagde ...

"Låser altid døren til badeværelset når jeg er derude, OGSÅ når jeg er alene hjemme."

Den kender jeg også fra mig selv..:-)