onsdag den 8. oktober 2008

Eftermiddagshygge

Yeps... jeg er hjemme... helt alene....



Det er som sådan ikke en rar følelse, for så savner jeg.... ham.... I ved ;o).

Men samtidig er det også skønt med lidt alene-tid. Smide benene op, strikketøjet frem, avisen og varm kaffe i koppen.

Ikke at jeg holder avis. Det gør jeg ikke. Jeg vil på ingen måde betale for det jeg kan få gratis. Nyheder flyder i en lind strøm i min hverdag.TV. Radio. OG... ikke mindst net-aviser. Læser Politikken, Week-endavisen, Jyske Vestkysten, Børsen, BT og Ekstra Bladet. Mere eller mindre regelmæssigt. Mon ikke jeg får mit behov dækket, for nyheder ihvertfald.



Ringen er nu smuttet af fingeren, for jeg kan ikke strikke med Anders' skønne ring på... nix, det er prøvet og det kan ikke lade sig gøre.... ringfingeren stritter som var den betalt for det... :o)

Sokkerne er til Tulle. Hun elsker farverne, fandt dem selv i strikkekurven, og nu bliver de til noget varm til glæde :o)



Og spørg lige om JEG glæder mig. Jow jow. Jeg skal have Anders og Christian hjemme i efterårsferien. Og heldige som vi er har Peter og Tulle sagt de vil være med til at gøre feriedagene gode. Jeg har lagt planer. Tror vi skal nå det her og sikkert også det her. Det bliver sjovt. Håber ungerne synes det samme.



Jeg vil hygge videre lidt, kæresten arriverer snart matriklen og der står fisk på menuen i aften. Ved det bliver godt.... det hele :o)



Ingen kommentarer: