fredag den 11. juli 2008

På nedtrapning


Hold da op, hvor er det svært at skrive dette indlæg. Når jeg læser forrige indlæg igennem, kan jeg stadig mærke suset af Hr. Cohen. Jeg har startet på nok nær 50 indlæg, som alle er blevet skrinlagt, der var simpelthen ikke nok i dem. De kom ikke på højden med glæden i forrige indlæg.

Måske skal det slet ikke være sådan, måske skal det trappes ned igen og lade det indlæg stå som en enlig rose, blandt indlæg.

Jeg prøver at trappe ud, ved at vise hvilke numre der blev sunget i søndags....



Første afdeling

Dance Me To The End Of Love

The Future

Ain’t No Cure For Love

Bird On The Wire

Everybody Knows

In My Secret Life

Who By Fire

Hey That’s No Way To Say Goodbye

Anthem



Anden afdeling

Tower Of Song

Suzanne

The Gypsy’s Wife

Boogie Street

Hallelujah

Democracy

I’m Your Man

Take This Waltz



Ekstranumre

So Long Marianne

First We Take Manhattan

Sisters Of Mercy

If It Be Your Will (koret)

Closing Time

I Tried to Leave You

Wither Thou Goest (recital)



Og så lover jeg næste indlæg IKKE kommer til at handle om Cohen... ikke meget ihvertfald ;o)

1 kommentar:

NightSoul sagde ...

Jamen Jane dog...

Vil dog indrømme at jeg også godt kunne "se" scenen da jeg - i dag - gik hvor den stod sidste søndag aften :-)