fredag den 18. juli 2008

Nu er det ikke sjovt længere :o(

'Bulen' har siddet under mit højre bryst i mange år....

Den startede dengang jeg blev opereret for galdesten. Arret ville ikke rigtig hele, og jeg troede længe, at det var arvæv fra operationen.

Engang blev jeg gjort opmærksom på at der var noget der hedder
sårbrok... og selvfølgelig var det da det...

Bulen sad jo godt og trykt der under brystet, ikke til gene for øje og andet... og så voksede den stille og rolig.... i starten var den på størrelse med en golfbold og nu vel på størrelse med en håndbold... :o(

Nu var jeg så blevet så træt af bulen (intet ord om forfængelighed ;o), at jeg mente lægen jo 'baaaaaare' lige kunne indstille mig til den der brokoperation, der 'baaaaaaare' lige sætter det 'gitter' ind som brokpatienter får, og så var jeg jo 'på arbejde' igen efter et par dage... Sårn bare lige ... jo....

Men.... den købte hun ikke 'baaaaaare' sårn lige.... det var ikke sårbrok. Hmm... kigger på mig med strenge øjne og spørger hvorfor i alverden jeg ikke er kommet noget før. Jamen jo ingen grund til det, jeg havde jo diagnostiseret mig til sårbrok, og det er jo ikke farligt.

Det var Madame Doktor nu ikke hel enig i... og nu skal bulen scannes i huj og hast, det skulle helst have været i går.

Jeg har lige for et øjeblik siden sendt henvisningen videre til min sundhedsforsikring. Lidt mærkeligt at sidde i den situation, at den bule der har siddet der i mange år, nu pludselig er et problem.

Ved sgu ikke helt hvordan jeg skal forholde mig... tror jeg forholder mig undrende resten af dagen...

Det sidste af dagen idag og meget af week-enden skal afholdes i allerbedst tænkelig selskab. Og spørg lige om jeg glæder mig ;o)

Ingen kommentarer: