torsdag den 27. marts 2008

P

Måske er det her jeg skal befinde mig i øjeblikket....
Jeg trænger vist til et 'pusterum'... bogstavligt talt...
Spinning tilbyder vort lokale fitnesscenter. Ideen er god, masser af motion, sved på panden og forhåbentlig nogle kilo mindre i samme lejlighed.
Jeg har nu cyklet med på begynderhold 5 gange, og kommer ikke nærmere en bedre kondi. Tværtimod.
Når jeg cykler, med nogen belastning, så bliver jeg 'vildt forpustet'... altså ikke bare sådan almindelig forpustet, som et hold trapper kan give, men så forpustet, at jeg bliver dårlig.
Hjertet hamrer, jeg kan simpelthen ikke trække vejret, jeg bliver efter kort tid svimmel og har ondt i hovedet. Brystkassen gør ondt når jeg trækker vejret og rasler som en gammel gearkasse. Der går en times tid, inden vejrtrækningen er nede i alm. leje igen, inden smerterne i brystkassen er væk, men så kommer der nærmest 'influenza-tilstand' i resten af kroppen.
Alt i alt ikke så meget win-win-situation over det.....
Tror jeg hopper på almindelig træning igen, for spinning egner jeg mig ikke til i øjeblikket. Kondien er for dårlig.

Ingen kommentarer: