tirsdag den 11. marts 2008

Her kommer mutter med kost og spand...

Lige nøjagtig..... der 'moges' ud her på matriklen... huset skal huse gæster i week-enden... mange gæster. I går fik nogle vinduer en tur (resten håber jeg på i morgen, for det var for mørkt i dag da jeg kom hjem)... og i dag fik begge badeværelser en tur... nu mangler jeg bare gulvene...
I morgen regner jeg med at 'overfalde' køkkenet og baggangen, hvis ikke jeg går i gang med det efter 'regionalprogrammet'...
Fredag skal der bages boller, kage og rugbrød... så gæsterne ikke kommer til at sulte...
Hovs... skal da vist oz give skrivebordet en omgang oprydning... Jeg er smuttet....

1 kommentar:

Janne sagde ...

Helt ærligt smukke..........

Har du ikke en Sambo der kan hjælpe dig lidt?

Man er vel to om at svine til.......og dermed to om at gøre det pænt igen?

Nå - bare mine tanker.......

Janne