lørdag den 3. november 2007

Ung ? Halvgammel ? eller bare...

Nogle dage virker "systemet" ikke efter hensigten... leddene knirker og knager...

Nogle dage virker "tankerne" ikke efter hensigten... de tænker på knirkende led...
Nogle dage virker "alderen" ikke efter hensigten.... det føles af mere end det er ...
Der er dage i mit liv, hvor jeg føler jeg har oplevet, følt og erfaret for et helt menneskeliv... andre dage er jeg "ikke klogere" end en på 15 (ikke at 15-årige ikke kan være kloge, for det kan de bestemt)....
Der er dage i mit liv, hvor jeg kigger i spejlet og bliver forbavset over hvor få rynker jeg egnetlig har, for jeg burde som jeg føler det, have en håndfuld mere eller to...og håret burde være gråt...
Det er ikke altid nemt at huske at man er sådan lige midt i trediverne... ;o)

Ingen kommentarer: