torsdag den 22. november 2007

Kæft jeg er flaaaad

Jeg er bare kørt flad nu ....

  • kl. 8.00 hos lægen, med blodtryksapperatet, (er I klar over hvor lidt man sover når man får målt blodtryk for hver 30 min. ??? - meget lidt) fik indlæst mine "data" og dommen var klar. Frk. Kusk, du skal på blodtrykssænkende medikamenter. Øv osse. Synes sgu lige det gik så fint... :o(
  • kl. 10.30 hos fitness. Min træner ville "bare" lige sige farvel. Han holder nu her d. 1. december. What ??... skal jeg nu til at vænne mig til en ny ??... det kan jeg faktisk ikke rigtig overskue lige nu. Jeg vil helst ikke have Ole som er medejer, hans og min kemi vil helt sikkert slå gnister. Så må have mig indyndet hos Sandie.
  • kl. 11 træning i 1½ time
  • kl. 13 tilbagemelding af psykologen. Det er en hård og sej omgang at skulle tale så nuanceret om sine børn. Konklusionen er vist, at jeg har en atypisk autist (Anders) og en noget typisk ADHD'er (Christian). Christian ville de dog anbefale kom på børnepsyk igen for at blive udredt for Tourette-syndrom også. Hmm... nu kan vi skisme da snart ikke samle mere til huse. Troede det ville tage en times tid, at give sådan en tilbagemelding. Psykologen kørte for 10 min. siden.
  • kl. 16 sidder lige og "sumper" ovenpå dagens oplevelser. Om et øjeblik vil jeg tage migselv i nakken og køre ned til efterskolen og hente mit elskede afkom, uanset diverse skavanker.

Har lidt på fornemmelsen, at dagen ikke som sådan bliver lang, jeg tror en tur tidligt i seng, ville gøre underværker....

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Sikke dog en dag du har haft idag!!
Dog skal du huske at dine børn er nøjagtig som de plejer, lige så dejlige som igår, før en diagnose :)
Nu kan i så bare hjælpe de rigtige steder og forstå! ;) Klem!

Jane sagde ...

Hej Tina.
Allerførst tak for klemmet :o)
De har haft diagnose i flere år. Men vi deltog i en undersøgelse af tvillinger og deres adfærd, og derigennem kommer det hele så til overfladen igen, når man endnu engang skal vende og dreje og analysere sit barn. Det eneste nye er så "bare" Touretten. Men vi tager det lidt fra oven. Det hjælper hverken børn eller mig, at de eller jeg går ned på noget af det her. Og heldigvis har de flest dage hvor både de og jeg, næsten glemmer, at de faktisk har nogle skavanker. Og så er de nogle søde unger samtidig.

Anonym sagde ...

Du har meget om ørerne - meget at tænke på og over. Jeg sender dig knus og kram fra Ærø