fredag den 2. november 2007

Så bliv da på din "strikkepind" kvinde....

Ja, det er altså migselv der er lidt "forfløjen"...
Jeg var jo på udsalg her for nogle dage side, og fik fingrene i de skønneste herligheder hos
BC ...
Det frister... står stadig stadig, næsten jomfrueligt, i papirsposen det blev udleveret i....
Jeg fandt blandt mange andre herligheder noget "båndgarn" kaldet Ibiza.... det er nærmest to tråde med en masse løkker imellem.... blødt og glat .... og forholdsvis nemt at strikke i ...."kom til" at slå to masker op til et sjal... ja, det er så blevet en del mere efterhånden.... den strikkes "bare" i glatstrikning, men garnet er så tungt, at kanten slet ikke ruller.... det bliver et skøøønt sjal.... og forhåbentlig en der bliver glad til jul... ;o)
En anden herlighed der røg i kurven hos BC var noget rustfarvet Tundra det går superhurtigt, og bliver et skønt tungt halstørklæde til kolde vinterdage.... og mon ikke jeg vil forkæle migselv med det....
Det bliver strikket i et simpelt vaffelmønster... og bliver tykt...
Desværre har kanten en tendens til at rulle lidt... men efter vask prøver jeg at spænde det ud og håber "rulleriet" er overstået... :o)
NB!: JEG LOVER HØJT OG HELLIGT, IKKE AT STARTE PÅ MERE STRIKKERI INDEN JEG HAR FÆRDIGGJORT MINE OPSTARTEDE PROJEKTER... (mon der er nogle der ser de krydsede fingre på ryggen ;o))

Ingen kommentarer: