fredag den 20. maj 2011

Og så det hyggelige selskab i kolonihaven :o)


Christian slog græs og ordnede kanten langs hækken ... superdejligt...


Anders klippede påskeliljer og tulipaner ned sammen med mig, og testsov sofaen...

Anders sagde:" jamen jeg skal ikke sove, jeg lægger mig bare lige lidt" ... og et øjeblik efter lød der høje snorkelyde fra sofaen ;o)


Senere skulle de vaske op... det er jo med 'rugbrødsmotor' i kolonihaven og vand varmet over gas...

Hyggeligt synes jeg, men jeg tror nok det synes det kunne være federe med en opvaskemaskine. Det må de gerne få, men de skal selv trampe i pedalerne, så de kan lave strøm til dynamoen ... ;o)


Nårrh ja, Prinsessen var da også med, den ligger altid liiige midt i det hele, så man skal skræve over den hver gang man skal noget, for man skulle jo nøde glemme hende... :o)

2 kommentarer:

Landbohaven sagde ...

Du er heldig at have et par gode hjælpere.

Jane sagde ...

Det er jeg og jeg er superglade for dem :)