tirsdag den 3. maj 2011

Godt begyndt.... er halvt fuldendt...

Sådan lyder et gammelt ordsprog, og det passer såmen også godt i denne sammenhæng...

Kroppen er færdig til kærestens trøje.... og desværre var jeg ved de sidste par omgange, inden jeg fik rådet om at lade 4 masker stå til at klippe i .... jeg håber virkelig det går alligevel...


Trøjen er en 'gammel' norsk lusekofte .... som norske mænd bar i det 1800-århundrede...


Sådan ser toppen ud, ærmerne til kæresten fylder hele 'borten' foroven...

Jeg har undladt, eller rettere erstattet, et mønster. Det var blomsterranker og det ved jeg 100 % at kæresten ville synes var for tøset ;o)


Og bunden ser sådan ud...

Nu lader jeg den lige ligge på bordet et par timer, og tager mod til at finde symaskinen frem og lave ærmegab...

Der er ikke meget tid at gøre godt med, den skal bruges allerede d. 23. maj, hvor kæresten fylder år :o)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

oj den er flot ... det skkal nok gå godt . sy med små sting ;-) Glæder mig til at se den færdig!