onsdag den 23. februar 2011

UFO'erne er landet....


Anders laver mad i aften. Faktisk et supergodt billede af ham.... det er 100 % Anders :o)

Han kokkerere i køkkenet, og vi er gået i stuen, med beskeden om at vi hellere end gerne vil være køkkenskrivere hvis behovet opstår...



I lørdags ryddede jeg op i garn i stuen. Alt blev samlet i 6 store, og jeg mener STORE kasser og sat på toppen af mit skab i soveværelset...

Det roder jo en del, når man har 100 forskellige slags garn i alle mulige farver. Alt garnet er det jeg strikker af til Regnbuen. Og det er noget jeg har fået rundt omkring når nogle har ryddet op.

Superdejligt med et godt stort lager, men det roder jo en del.... eller gjorde, for nu er det gemt væk :o)

Da jeg ryddede op, dukkede der pludselig nogle UFO'er op (UFO = UFærdige Objekter) og dem er jeg så startet på at udrydde :o)

Lige nu hækler jeg på livet løs. Der er ikke mindre end to sjaler ( det lyserøde) der lå og var halvfærdige...
Desuden har jeg et grønt sjal, som jeg har 'genfundet' mønstret til. Og det isblå halstørklæde er et gammelt levn fra sommerferien på Bornholm, for et par år siden. Det hvide er et vinterpandebånd til at varme ører med, men mon ikke jeg når det inden næste vinter ;o)



Meeeeeeeeennn.... selv om jeg har masser af UFO'er i kurven, kunne jeg ikke stå for de her sysager.

Kun 25,- kroner måtte jeg slippe hos den lokale genbrugsbutik.

Og som I kan se har jeg allerede gjort klar til endnu en pude med tekst (den anden 'kom jeg til' at give min svigermor den anden dag).
Og det ternede bliver til en 'nålemappe', for jeg har nok synåle 'over det hele' :o)

1 kommentar:

Vivi sagde ...

Ikke dårligt, at kunne sætte sig ind og vente på at maden bliver klar :-)