mandag den 21. februar 2011

Sølvkonfirmation

Nu har jeg hørt kærestens søster tale om, at hun med sin klasse har 'guld-konfirmation' i år.... og ikke på ét tidspunkt har jeg tænkt på at jeg faktisk selv har 'sølv-konfirmation' i år....

Det er faktisk hele 25 år siden (her d. 4. maj), at vi stod som nervøse og håndsvendende teenagere, på vej ind til den stoooore dag. Konfirmeret at Pastor Møller, der hele tiden tabte tænderne, når han skulle tale ;o)

Så nu har jeg taget mig sammen. Og via det famøse fjæsbog inviteret til 'Sølvkonfirmation' d. 7. maj. Glæder mig faktisk til at se 'hovederne' igen ...

Så kunne jeg jo også i forbifarten nævne, at det også i år er 20 år siden jeg blev student, så d. 14. maj skal jeg mødes med P-klassen (HF-klasse) fra VAG. Det bliver ikke mindre spændende.

Fornemmer at der kommer til at baske sommerfugle rundt i maven, ikke mindre end nogle gange i år.



Ingen kommentarer: