torsdag den 16. april 2009

Stuuur stuuuur nummer

Jeg har det store strikketøj fremme i tiden.... jaaahh altså lige sammen med 4-5 andre strikketøj, der bliver strikket lidt på på skift...

Jeg er ved at strikke badeværelsesmåtte... af gamle dynebetræk... der er rykket i strimler på ca. 1,5 cm....

Den er strikket i retriller, og jeg glæder mig til at få den på badeværelset, for den er ved at være alvorlig tung at sidde med... Der skal 'blot' strikkes 10-12 cm mere, så stryger den af pinden.

Det smallere blå stykke, bliver trukket ud nu når den bliver vasket, så bliver det lige så bredt som resten... :o)

Lidt fedt at lave sine egne ting... der er ingen der har en måtte magen til... jeg garanterer... :o)

Næsten projekt er en måtte til baggangen. Der skal bruges et par lange måtter. Tror jeg vil prøve at hækle den næste :o)

Ingen kommentarer: