torsdag den 2. april 2009

Oprydning

- det har dagen i dag stået på ...

Da jeg flyttede til Vojens for snart 3 år siden, havde jeg ca. 20 flyttekasser, med ting og sager fra mit gamle hus, som jeg ikke kunne skille mig af med dengang. Jeg savnede simpelthen det midtjyske for meget til at kunne rydde ud i mit tidligere liv...

Nu sker det... der bliver ryddet ud og smidt væk med hård hånd. Der bliver gemt ting fra dengang børnene var små, tegninger og skolesager. Der bliver gemt alle mine opskrifter på dit og dat og mine hobbyting. Og så alle mine elskede bøger. De kommer ind nu, så de ikke skal ligge og blive mere skadet...

Det er sjovt at se i de kasse vi pakkede dengang og undrer sig over hvorfor netop de ting kom til at ligge sammen. Mon luftpumpen til luftmadrassen har ligget i skrivebordsskuffen ? ... den ligger ihvertfald sammen med den trådløse mus og webcammet... :oD

Men... nu savner jeg som sådan ikke det midtjyske mere. Jeg har noget meget værdifuldt her i Sønderjylland, så savnet er ikke så stor.

Der er et stykke vej endnu med kasser, så jeg tager en tørn mere i morgen. Men de første 7 - 8 stykker blev da tømt i dag. Det bliver dejligt med noget mere luft i skuret.

Ingen kommentarer: