torsdag den 11. september 2008

Energi

Allmost touched by the hand of God



Hmmm... ja måske....



Vi har lige talt energi med mine kolleger. Vi talte om hvor forskelligt energiniveau folk har.



Da mine børn var 2 år gammel, startede jeg på handelsskole. Derefter uddannede jeg mig til all-round-kontorassistent og samtidig læste jeg merkonom, og senere sammen med et ret krævende job, læste jeg Akademimerkonom. Nu har jeg et endnu mere krævende job, der ihvertfald er 37 timer pr. uge plus det løse og nu læser jeg HD ved siden af.

Vel at mærke, imens jeg har været mor for en autist og en ADHD'er (Damp). Jeg har boet alene med børn år af mit liv, eller sammen med mænd der mente kvinden var skabt til det huslige arbejde.


En kollega er uddannet her på stedet, er aldrig efteruddannet. Gift. Har to almindelige børn. Og orker simpelthen ikke mere end lige at fodre på dem.


Jamen hvor kommer energien fra ?


Står og bliver ganske rød i kinderne, når hun kalder mig 'powerwoman' og 'superwoman'.... for jeg føler mig ikke sådan.... indlægget her er ikke lavet for at prale, men nærmest med undren over, hvorfor folk ikke har energi.... og hvad der gør de får energi....


Det er jo ikke fordi jeg dagligt har én mand/kæreste i mit liv, der kan lade batteriet op igen. Mine batterier bliver også ladet op ved at gå på HD, ved venindesnak, ved at flirte og ikke mindst ved meditation og musik..... :o)

Og hvad har vindmøllerne nu med sagen at gøre ?... intet... bortset fra, at jeg synes de er smukke.... og visuelt smukke ting, gør jeg også får ladet batteriet op....

Hvad bliver dine batterier ladet op med ???

Ingen kommentarer: