lørdag den 20. oktober 2007

Ups ... kom lige til...

At slå op til et par sokker også... havde købt noget garn i Netto for en tid siden, og frygtede lidt, at det ville være ligesom det Aldi bomuld jeg engang havde investeret i... men garnet her er blødt og utrolig dejligt at strikke med....



Christian skal jo ikke fryse fødderne... så der er nok snart et par julegaver mere klar...


Sådan et par sokker i str. 46 tager nu alligevel sin tid... der er jo laaaaangt fra tåen til hælen....


I morgen står ikke på huslige gøremål, men på lektier... endnu en eksamensopgave skal løses, så jeg kan få proppet lidt erhvervsret i kraniet...

3 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Hej Jane og tak for kommentar på min blog. Med hensyn til Nanna-linket. Når jeg skriver mit indlæg vælger jeg fanebladet "compose" ude til højre og skriver mit indlæg der. Så indsætter jeg et link via link-knappen i værktøjslinien. Når linket så kommer frem i mit indlæg trykker jeg på faneblandet ved siden af "compose" som hedder "edit Html" og derinde står linket skrevet således her:
http://www.123knit.com

Så går jeg ind og sletter den sidste del af linket så det kommer til at se således ud:

Nanna

Håber du forstår hvad jeg mener, ellers må du komme forbi en dag, du bor jo vist ikke så langt fra mig.:-)

strikke_jane sagde ...

Ups - den skriver ikke tingene ud som jeg regnede med. Kan forklare det via mail, men mangler din mailadresse....

Jane sagde ...

Hej Jane

Ohh... har pillet lidt i det, men det vil ikke rigtig lykkes...

min mail er jane@daniagroup.dk

på forhånd tak :o)

hilsen Jane